+Dodaj
firmę

WMH sp. z o.o. sp.k.

5.0

29

Warszawa, Wrzesińska 12/1

577 477 530

wmh.agency

kontakt@wmhagency

O firmie


Warsaw Media House to agencja, która specjalizuje się w kreowaniu pozytywnego public relations Przedsiębiorców w sieci. Podejmujemy się przede wszystkim walki z internetowym hejtem, tworzymy rekomendacje oraz budujemy zintegrowaną komunikację marketingową.

Jeżeli na temat Twojej firmy pojawi się negatywna lub pozytywna informacja – dowiemy się o tym w ciągu kilku minut!

Naszym celem jest dostarczenie klientom rozwiązań umożliwiających podniesienie branżowej przewagi konkurencyjnej w dziedzinie sprzedaży, promocji usług i produktów.

Od 2015 roku zrealizowaliśmy aż 2285 kampanii wsparcia sprzedaży. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 180 referencji. Nasze usługi kierujemy przede wszystkim do MŚP, klientów korporacyjnych oraz osób indywidualnych.

Opinie (2)


WŁADYSŁAW

5.0
13.09.2020
Monitorowanie treści w sieci o firmie jest nie lada wyzwaniem. Opinie o marce pojawiają się coraz częściej w grupach dyskusyjnych social media niż stronach internetowych. To rodzi potężne związane z zarządzaniem reputacją w sieci. Od 2018 firmy notują skokowy wzrost zainteresowania opiniami na ich temat. Coraz więcej klientów przed podjęciem decyzji o współpracy, przegląda treści dostępne o firmie. Co więcej 91 % użytkowników sieci traktuje to co czyta w Internecie za prawdę. Nie podważa ich treści. Nie szuka źródła ich powstania. W związku z tym każda negatywna opinia ma spory wpływ na bieżącą działalność firmy. Począwszy od problemów z rekrutacją nowych pracowników, po wstrzymanie nowych zamówień od klientów. Co więcej brak wiedzy na temat wpisów pojawiających się w sieci, może tworzyć sztuczny obraz firmy. Właściciel bądź zarządzający przekonani, że tworzą dobrą wartość, szukają rozwiązania problemów z nowymi kontrahentami w obszarze niskiej jakości obsługi bądź cenom. Brak informacji jest pierwszym krokiem do upadku. Informacje o przedsiębiorstwie można pozyskać w dwa sposoby: manualny, automatyczny. Manualny to nic innego jak ręczne przejrzenie zasobów sieci w poszukiwaniu treści naruszających dobre imię firmy. To wiąże się z przeznaczeniem sporych zasobów czasu. Efekty tej pracy nie zawsze są zadowalające, ponieważ ciężko jest wyszukać wszystkie grupy w sieci, w których może pojawić się nazwa firmy. Dodatkowo subiektywna postawa weryfikującego treści, może spowodować ich błędną klasyfikację, np. treści uznane za negatywne, tak naprawdę są neutralne i vice versa. Drugą metodą jest automatyczne pozyskiwanie treści. Odbywa się to za pośrednictwem wyspecjalizowanych narzędzi takich jak brand24.pl bądź Google Alert. Brand24.pl jest narzędziem płatnym, rekomendowanym dla firm, które są świadome, że wobec nich powstaje bardzo dużo treści, szczególnie tych negatywnych. Natomiast Google Alerts to darmowe narzędzie, które przyda się w każdej firmie. Po ustawieniu alertu, czyli wpisaniu ciągu fraz bądź frazy kluczowej, Google wyślę wiadomość e-mail zawierająca zestawienie nowych wpisów, ocen i komentarzy. System nie dzieli ich pod kątem semantycznym. To jednym minus. Google Alert to również znakomite narzędzie to analizy działalności konkurencji. Po pierwsze możemy uzyskać informację, gdzie konkurencja zamieszcza wpisy na swój temat. Jak użytkownicy o niej piszą. Następnie, to wszystko można przełożyć na język biznesu. Dobre miejsca publikacji wykorzystać do promocji firmy. Negatywne oceny przeanalizować pod kątem własnych błędów i je wykluczyć.
[Odpowiedz]

LAURA

5.0
22.03.2020
Promocja marki w sieci to szczególne wyzwanie w dobie pandemii COVID-19. Firmy starają się w każdy możliwy sposób pozyskać klienta. Coraz częściej dochodzi więc do sytuacji, w której to „ułożona” marka emituje reklamy bądź całą kampanie w sposób bardzo kontrowersyjny. Wytłumaczeniem tego typu sytuacji jest publicity. Publicity to nic innego jak działania zmierzające do wzrostu zainteresowania firmą w sieci. Nie ważny jest sentyment (pozytywnych, negatywnych) wypowiedzi, ani ich treść. Liczy się wyłącznie uzyskanie jak największych wskaźników ruchu i wyświetleń. Docelowo ten proces zgodnie z zasadami metod ilościowych powinien przełożyć się na wzrost sprzedaży. Jeżeli marka X generując na stronie internetowej 1 000 unikalnych wejść uzyskuje 3 zamówienia. To zgodnie z powyższym generując ruch wielkości 10 000 unikalnych odsłon, sprzedaż powinna być kilkukrotnie wyższa. Ten model skalowania biznesu nadal przynosi spore korzyści. Publicity jest w tym przypadku katalizatorem. Wszystkie elementy wchodzące w skład media planu mają na celu wygenerowanie znaczącego wzrostu widoczności marki w sieci. Tym samym znacznie publicity jest spore. Dobrze poprowadzona promocja w sieci jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Poza tym wpływ publicity ma coraz większe znaczenie na zwykłych użytkowników sieci. Udostępniając, dzieląc się treścią, nieświadomie bierzemy udział w doskonale zaplanowanym przedsięwzięciu. Każdy klik, wywołuje celową interakcję. Użytkownik zapoznaje się z firmą. Jest nią szczerze zainteresowany. Nawet jeżeli jego emocje są negatywne, stara się zwiększyć swoją wiedzę na jej temat. Tym samym podstawowy cel kampanii publicity zostanie spełniony. O marce bądź firmie dowiadują się kolejni użytkownicy Internetu. Dla samej branży PR działania publicity nie są atrakcyjnym obszarem. Wynika to przede wszystkim z wielu trudnych do identyfikacji zagrożeń, np. ataki hejterskie. Dlatego też tego typu kampanie promocyjne stanowią wyłącznie niewielki ułamek działalności agencji PR. Przygotowując się do dużej kampanii promocyjnej potrzeba sporo danych: badania ilościowe, jakościowe, budżet, ramy czasowe, kanały komunikacji. W przypadku publicity to wszystko stanowi wielki znak zapytania. Nie wiadomo, w którym obszarze kampania odniesie sukces. Dodatkowo nie sposób oszacować precyzyjnie wszystkich kosztów.
[Odpowiedz]
Dodaj opinię